Rimelaskina 39+2 olduk hala bir sancı falan yok doğuramıyorummmm. Buraya böyle yazanlar doğuruyor diyollaaa bide ben deniyim dedim hadi hayırlısı kızlar 😂
dilarabasegmez Rimelaskina 😂😂 Bende 39+2 yim rahim ağrısı dışında hiç bir belirti yok, o da kafası kanalda olduğu için ağrıyor. İnşallah yarın doğururum dedim ama gelmeyecek sanırım 🤦🏻♀️
dilarabasegmez Rimelaskina Valla şöyle bi sabaha karşı başlasa, öğlen olmadan doğursam ama nerdeeee siparişle gelmiyor işte. 😂😂 Regl olacakmışım gibi çok ağrım oluyor, hatta şuan bile var sonra geçiyor. 😞 İnşallah doğururuz bu gün yarın bacım yoksa işimiz zor
Ebrarela_1963 39+2 de biziz rahim kasılmalarım çok var ama ne gelen var ne giden 😫😫bende doguramıyorummmmmmmm
Rimelaskina dilarabasegmez bizim bebişlerin rahatı yerinde herhalde kızlar 😂 anne karnında istediklerini yiyorlar Doğunca yiyemicekler gelmek isterler mi hiç 😂
dilarabasegmez Rimelaskina Haha aynen benim ki tatlıya bayılıyor ne zaman yesem kıpır kıpır doğunca yiyemeyecek tabi 😃 Şaka bir yana sağlıkla kucağımıza alalım inşallah