12 haftalık gebeyim. Ve yaklaşık 5 haftadır vücudumda sinek ısırığı gibi kabardılar olmaya başladı ve kaşınıyor git gide yayıldı. Normalde de kronik ürtiker vardı zaten sürekli alerjik şeylerden kaşınıyordum ama bu şekilde kabarcık olmamıştım hiç bilgisi olan Var mı?