35+4 gunluk hamıleym kasıklarımda ve belımde agrı var norml dogm ıstıorum ve doktorumada belırttım beklıcemızı soledi her ufak seye doguruyorum sanıorm ve cok korkuyorm yanlz oldugum ıcın yetısemem hastaneye bısey olur dıye dogum yapan anneler sancıyı anlatsanız nasl anlatırsınz neye benzıor nasl anlarım bebek gelıor dıe? Ilk cock olck bılemıorm korkuyorm