Hamissanne Bebeğimi dürtklemedigm sürece oynamıyor çok nadir oynasa da yavaş yavaş gernesme gibi toplanıp gevşiyor karnım taş gibi oluyor normal mi bunlar
Sibel0 Normal canım bebek büyüdüğü için anne karnında pek hareket edemiyor topaklanıyor ama eğer korkuyorsan bir NST ye git derim
Hamissanne Sibel0 gittim bugün güzeldi bugün de hareketleri aynıydı ama kafama takıldı doktorum ultrasonla bakmadı gerek yok dedi zaten doğum yakın bende suyu falan azalır mi diye düşündüm ama gerek yok diyince bisey diyemedim onlar daha iyi bilir diye