2gündür göbek deliğimde ağrı var ayağa kalkınca acıyo uzanıncada belden aşagım uyuşuyor dün hemen doktora gittik eşimle hersey normal çıktı ntsye falan girdim gayet güzel çıktı herşey normalken göbeğindeki agrıyı anlamıyorum ve hal geçmedi 30+3 erkek bebek bekliyoruz böyle bişey yaşayan tecrübeli anne varsa bana yardımcı olabılırmı