39+0 olduk ama halen bi gelen giden yok sıkıldım artk ’ya
Zeycem doğuramıyorum diyen doğuruyo diyolar 😂
Yaseminilter aynen bende yapayim da belki doğururum dedim😂😂
Zeycem hayırlısı haberlerini bekliyorum 😃