Unlukacar Gizzso yok Canım ayrı ekranı var mesela odasında diyelim ekranı yemek yaparken mutfak a alıyorsun orada hem görüyorsun hem sesini duyuyorsun istersen telefondan da bakabiliyorsun
cocukgelisimcianne_ Bende telsiz var ama sadece ses mantıksız oluyor . Çünkü kussa falan göremiyorum bende şimdilik onu odada bıraktığım zaman tabletten FaceTime’dan görüntülü arıyorum kendi telefonumu😂 telefondan izliyorum 😂😂😂😂😂