Demetsvm hiç korkmayın ben de çok korkuyordum daha önce hiç cerrahi işlem görmeyen biriyim ameliyathaneye girdiğimde titredim korkudan ama hiçbir şey hissetmiyorsunuz çok açık söylüyorum sezaryendeki en büyük sıkıntı tüm ameliyatlarda olduğu gibi uyuşukluk geçtikten sonra yataktan kalkmak zorunda olmak ,yataktan doğrulmaya çalışmak başka hiçbir zorluk yok 👍Size tavsiyem hiç korkmayın bir de ameliyattan sonra idrarınız geldiği an yataktan kalkmak zor gelse de birikmesine engel olun yoksa sancı yapabiliyor