mavisena merhaba bende aynı sekilde, 5+4 de keseyi gordum, bebek oluşmadi hiç, beklemekten yanaydim fakat kanamam oldu, dr’a gittim kese bozulmus zaten (7+4) dedi ve kurtaj olmak zorunda kaldim. şuan gebeyim 6+2 kalp atisi duyduk cok sukur:) bende biraz stresliydim ama inanin dusunmeyince daha iyi oluyormus.