Beyzasahr 41 hafta oldugum için yatış verildi 1saat once 5cm açılmam oldu açılma ilerliyor ama Sancım yok nstde de görülmüyor sancı yoksa dogum yapılablrmi
Gonca2535 Beyzasahr doğumhanedekimdoktorunuzdan öğrenmeniz daha mantıklı değilmi buradaki insanlar sizin durumunuzu nereden bilsin
KardelenYB Beyzasahr olur canım o sekılde yeni doğum yapan bir arkadaş yazmıştı geçen gün doğum hıkayesını
Damla_K Beyzasahr yapılır sanırım canım bende hep sancısız gittim ama tabi suni verilince hissettim belki ilerleyen saatlerde hissetmeye başlarsınız insallah cok guzel cok kolay bir dogumunuz olur ❤️ Allah yardımcınız olsun bebeginizi size bagıslasın haberlerinizi bekliyorum 🧿
S-r-p Açılma sancıyla birlikte olmuyor muydu belki ağrı eşiğiniz çok yüksek size sancı gibi gelmiyordur ne güzel valla sancısız kesisiz bi avazda kurtarsın rabbim inşallah