Merhaba bayanlar 12 haftalık gebeyim daha önce 8 haftalıkken açık kahve lekelenmem gelmişti ve şimdi 12. Haftadayım koyu renkli bir kanamam geldi ultrasonda birşey gözükmüyor rahimde kese de kanama yok ama yine de düşük önleyici iğnem yapıldı böyle başına gelip sağlıklı bir süreç geçiren oldu mu ?