81esramuhammet Kızlarrr kuzenim şu an 20 haftalık yani 5 aylık hamile daha bebeğinin hareketlerini hissetmediğini söylüyor. Normalmi sizce ? Erken mi
ikizminikler 81esramuhammet doktorlara göre normal belki hareketliyse gün içinde anlamıyordur ultrasonda felan nasıl görünüyor herşeyi normalse bi sıkıntı yoktur 1-2 haftaya hisseder diye düşünüyorum
Eliffk Aslında çok dikkatli olunmazsa hissedilemiyebiliyor yani böyle dikkat kesilip el ile yoklanırsa anca. Çok cılız oluyor çünkü böyle kıpırtı gibi anlık. Güçlü hareketler için daha erken 2 3 hafta sonra
Eeezgi Yanlış hatırlamıyorsam 24.haftaya kadar hissedilmeyebilir ve 28.haftaya kadar da düzensiz oluyordu hareketler 😊 bi de anlamamış olabilir ben bebek hareketi olduğunu doktor tarif edince anlamıştım bağırsak hareketi ile çok karışıyor o haftalarda 😊