minikcivcivim engeli olur mu bilmiyorum ama kendiliğinden kayboluyor genelde o kistler takip gerektiriyor sadece, ilaç falan kullanmaya gerek yok. Bir de gecikmeyi kist yapabilir. Geçen sene bende de çıkmıştı bir kaç ay sonra gittiğimde yoktu, çok yakın zamanda hamile kalmadım ama kistle alakalı olduğunu sanmıyorum kalmamamın