Test yaptırmadım ama üç ay önce verdiğim testte enfeksiyon oranım yüksek çıkmıştı doktorum takip edilmesi gerekiyor demişti 😐 iki haftadır alt karnımda sancı hissediyorum enfeksiyondan şüpheleniyorum. Evde yapılabilecek zararsız doğal yöntemler neler kızlar ilaç kullanmaktan nefret ediyorum