Suzan ozge_kokkaya ben 25. Haftamda başladım almaya. Yapı meselesi herhalde. Bebek aldığı sürece sıkıntı yoktur 😊
Nisadmr2306 ozge_kokkaya 26+3 olduk . Bu zamana kadar 5.30 kilo aldım ıstifar etmekten 🙂 bu haftadan itibaren almaya başlarsın
Lcy ozge_kokkaya brnde öle kilolu oldugum icin sanirim birde ilk 3 ay yedimi cikartim.simdi 31 haftadayim cok sükür gene kilo almiyorum ama kendi kilomda yüksek malesef
Aslihusein Be güzel işte canım senin yerinde olmak isteyen o kadar kişi vardır ki☺ Senin yerine bebeğin alıyordur kiloyu ama son zamanlar alırsın bünye meselesi
ozge_kokkaya Doktorum en az 10 kilo almam gerektigini soyledi ondan kafam karisik 😔 siz gunde kac öğun yiyonuz😔
aysgl24c ozge_kokkaya dert değil bebegin sağlıklı olduğu surece ...bende yeni basladim.ki yani bebegim 1100gr ben 2700almism yani bebegin eşiydi suyuydu suan 29.haftami giricem ...ki ayrıca 20haftalik hamilelikte bebek gram zaten kilo bile değil o yuzdenn uzUlecek bisey gibi görmüyorum bunu
Deletedmom19 ozge_kokkaya bence cok şanslısın kaç kiloyla hamile kaldın acaba ben 18. Haftadayım 2 kilo aldım ama artık iştahım cok açıldı ve devamlı yemek istiyorum kendimi tutuyorum😣kilo almam an meselesi