turansmom1 Kızlar 35+2deyim. Ben normal doğumun aksine sezeryandan çok korkuyorum ama benim bebeğim bir türlü dönmüyor. Benimle aynı durumu yaşayan oldumu? Dönmesi için neler yaptınız?
Serminay turansmom1 bende aynı durumdan muzdaripim. Bende bekliyeyim şurda. Emekle hareketi felan yap YouTube bununla ilgili videolar var diyorlar ama bir işe yarar mı bilmiyorum.
Sezensu turansmom1 Aaa aynıyız bende 35+3 üm hala dönmedi 37 de gideceğiz sezeryan günü verecek dönmemişse. Korkuyorum sezeryandan biraz. Ama içimden bi histe dönmeyecek diyor 🤷🏼♀️
turansmom1 Serminay valla ben ev gırgırlıyorum dönsün diye emeklemek boşa gitmesin diye olmadı yinedeeee
turansmom1 Cnstpc umarım doğunca ters bebek olmazlar 😀 hayırlısi olsun kuzum insallah o güne kadar döner bari🙏