Pinaryyim güler yüzlü en azından yüzüne bakarak konuşuyor sorduğun sorulara terslemeden cevap veriyor alttan muayene etme gibi bi derdide yok bazı doktorlar hemen alttan muayene diyor. Yarın nerde Aslıhan hanım benim kontrol zamanım geldide geçti randevu bulamadığım için gidemedim geçen gün internetten bakarak gittim hastaneye yoktu hastanede