Mihrimah41 Babyveannesi canm çok birikmiyo zaten sık sık yıkıyosun lazım oluyo çünkü. En fazla 2 gün bekliyo o yüzden küçük bi sepet işini görür
Skran Babyveannesi ikea da aldım ben zebra desenli hava gecırebılen yerı var kapaklı oyle ahım şahım degıl ama çok tatlı iş görür
Deleted5544 ben bunu kullanıyorum cok memnunum https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LCW-HOME/yasam-alani/Sepet/3959953/1004698
Babyveannesi Deleted5544 dik duruyomu canım yada kapaksız oluşu sıkıntı oluyomu görünüş olarak beğendim
Deleted5544 Babyveannesi dik duruyor canım zaten en geç haftada bir yıkıyorum, kötü görünmüyor çok dolmadığı için