Doğuramıyorum diye post açınca sihirli değnek değiyormuş diye duydum 😂 şaka şaka 39 hafta lik olduk tombalak oğlumla ama hala ne gelen ne giden var geçen hafta 3800 geldik ayrıntılı da 4 kiloya yakın nasıl dogurcam korkusu sarmış durumda beni devlet olduğu için isteğe bağlı sezeryan da olmuyor vallaha stresten doğuramıyorum bence:(