Seviiii Bugün 7 . Haftaya girdim ama kahverengi akıntım olduğunu farkettim. Sizce normal mi bu durum ? Yardımcı olursanız sevinirim
Mihribaaan Seviiii normal de olabilir yerleşme kanaması diyorlar düşük riski de olabilir biran önce doktora gidin o karar versin bence öyle bişey varsa önlem alabilir vakit kaybetmeyin inşallah kötü bişey yoktur 🙏
Birgul Seviiii farklı renkli akıntılarda her zaman tedbir önemlidir canım doktoruna msj at ya da git inşallah bişeyin yoktur🤲🏻🌸
Mutluuyuvaa Bende de tam 7. Haftadayken olmuştu ama hemen geçti şu an 9. Haftadayım bekle inşAllah geçer geçmezse doktorunu ara derim