Bende çatı muayenesi oldum kendimi çok kastım çok az acıdı ama saniyelik bişey kasmayın kendinizi sadece bebeğimin kafası aşağıda ama kanala girmemiş çatımında dar olduğunu söyledi doktorum normal doğum istediğim İçin bekleyelim dedi bakalım yarın tekrar kontrolüm var normal mi sezeryan mı belli olacak