37 haftalık olduk ve doğuramayacağım gibime geliyor ya hem çok heyecanlıyım bebeğimi kucağıma almak için sabırsızlanıyorum hemde korkuyorum doğumdan ve en önemlisi de sancılarım felan var hastaneye gittiğimde erteleniyor doğumum bir an evvel yanımda olsun istiyorum bebeğimin 👼🏻 Çok mu şey istiyorum sizce ? 😊