ikizlerrr mrb arkadaslar suan 19+2 gunluk hamileyim ve çift yumurta ikizi olan iki kızım olucak kısmetse 👯👯.ben cok ayakta durunca alttan agrı oluyor sızde durumlar nasıl.ve hareketlerını hıssedıyormusunuz
Canangnr ikizlerrr 24+1 kızlarıma hamileyim ☺ Bir sıkıntımız yok çok şükür,benimkiler birazcık yaramaz onun dışında anlaşıyoruz ✌🏻
B8use ikizlerrr ikiz hamileliğini cok merak etmisimdir ailenizde varmi yoksa ilkkez sizdemi oluyor yani bende ikiz olsun isterdim 😊
Heyecanlarim ikizlerrr şuan tam 37+5 olduk, iki oğlum olacak veee çooooook heyecanlıyım çünkü son 1 gün, çarşamba günü sezaryenle doğum yapıp minnaklarima kavusacagim, hem sevinci hem de azicik korkuyu içimde taşıyorum 🤔😕😁🙏🙏🙏🙏
B8use Deryak ne guzel 1 kiz 1 erkek masallah ben ikiz hamile degilim dr merak ettim baktim acaba nasil oluyor . Genetik mi ikiz olma meselesi
Canangnr ikizlerrr Direkt bunu demesi çok yanlış aslında çünkü sezeryannbir tercih olmamalı ama artık doktorlarında kolayına geliyor malesef 😏
Deryak ikizlerrr sezaryen diyor kaç doktora gittiysem valla o yüzden kendi doktoruma devam o da sezaryen diyor 😂 ikinci bebek riske giriyormuş ters dönüyormuş falan gerek YÖK riske atmaya bende kabul ediyorum zaten
Ziynet77 B8use genetık olduğuna inanmıyorum benim ve eşimin ailesınde hiç yok ikiz ama bende oldu işte doğal yolla hiç aklıma gelmezdı
Deryak B8use yani genelde tek yumurta ikiz olması genetik diyorlar bizim ki çift ama eşimin ailesinde bar İkizler bizde hiç yok
Gamzemeryemm Burdayızzzz 33 +2 haftalık ikiz kızlara hamileyim bugün ciğer geliştirici iğne olduk 2 doz 36-37 de sezeryanla Doğum yapacağım inşallah son 3 haftamız nasıl geçer bilmiyorum çünkü çok fazla zorlanıyorum artık Rabbim yardımcımız olsun ikiz annesi olmak kolay değildir 💜😌🤰🤰
Hmerve Gamzemeryemm ciger gelistirici igneyi neye gire yapiyorlar biz 35+2 deyiz oyle bsi demedi doktorum
Hmerve Heyecanlarim masaallaahh masaallaaah cok guzel 37+5 o zamana kadar durmak harikasiniz Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin
Gamzemeryemm Heyecanlarim ay maşallah haftanız çok güzel kaç kilolar acaba Rabbim kolaylaştırsın doğumunuzu inşallah çabucak ayaklanırsınız meleklerinizi kucağınıza alırsınız 😍😍 darısı başıma 😇
Gamzemeryemm Hmerve ikizlerde erken Doğum olasılığı çok yüksek olduğu için her doktor yaptırır aslıbda sizin hamileliğiniz güzel ilerliyor demekki yada bi kaç hafta sonra da diyebilir ama bence siz yinede doktorunuza sorun
Heyecanlarim Hmerve Hmerve size de maşallah 35+2 de çok güzel bir zaman dilimi, umarım hepimiz sağlıkla kavuşuruz 🤗
Mucizelerim Merhaba kızlar aranıza yeni katıldım. Tek yumurta ikizlerine hamileyim 25 haftalık. 2 tane ogluşum olucak inşallah 💕🙏
Hmerve Heyecanlarim ya dun yazmamisim benim 3-4 gundur gobek cizgimin hemen altinda kucuk sivilce gni kabartilar var ve asiri kasibiyolar ozellikle gece asiri kotu durumdayim yani kan tahlili yaptirdim karaciger enzimlerim normal cikti hemogram fln da ama bu nedir arkdslar pupp mu basliyo bende ya valla asiri kotu bisi gobegim yirtilcak