Gamze0502 Mom653 rica ederim canım aynı sürecten gectim aynı sorular kafamı karıştırmıştı bende doktra sorup öğrendm 🌸
Deletedmom355 Deletedmom355 şuan 40 günlük sayılıyor yani 5+5 olması lazım. Benim de son adet 16 hazirandı transferim 2 temmuzdu. Adetim baz alındı kii ultrasonlarımda hep adetle aynı haftalar çıktı
Deletedmom355 Hilal3434 Mom653 doktorunuza söyleyin duphastonla falan değiştirsin iğnelerinizi vuramıyorsanız eğer. Ben öyle yaptım bizim ilk jel verdiler bebek tutunca ağrı yapmaya başladı duphaston hapa döndürdü doktorum 3 ay olana kadar onu kullandım.
Hilal3434 Deletedmom355 değişmek istemiyor canım bizde bilmiyoruz oksapar da kullanıyorum o bunun yanında hiçççç🙄ya
Ozgebyr Adet tarihine göre benim şuan 38.haftada olmam lazım ama ben 36 yim ultrasonla hesapladı doktor sonra ben gebelik hesaplama internetten tüp bebeğe göre hesaplandığımda doğru cıktı ultrasonla uyumlu cıktı
baby3_ Hilal3434 ben 12. Haftaya kadar crinone jel kullandım. Şimdi 16+5 olduk prolutun iğne kullanıyorum. Son adet gününe göre hesaplattılar bana da
Hilal3434 Gamze0502 doktoruma dedim mecbursun dedi şişlikten yürüyebiliyor ne de yatabiliyorum 😢tabi başımıza bu gelince aradık demiş progestan dex alın demiş eczanelerde yok bulamadık 🙄tahminen kaç haftaya kadar kullanıcaz biliyormusunuz🥴çok şükür bugünümüze
Gamze0502 Hilal3434 canım ben bunu tüp bebek merkezine sordum dediki genel olarak 12. Haftaya kadar kullndırıyorz ama doktorunuz gerek görürse kullnmaya devam edersiniz dedi
Hilal3434 14haftalık olunca randevum var belki bırakırız bakalım önemli olan bebeğim ama Şafak saymak istiyorum çünkü bedenim çürüdü🤯🤯canım ya