turansmom1 benim 60 lardaki sancıma doktorlarım sancın yok diyip geri göndermişti. Bu arada 2 doktora birden gidiyordum. 36-38 hafta aralığında 6 defa nst de 50-60 larda çıktı sancılarım. Hiç sancın yok. Sancın var diyebilmemiz için 90-100 arası olmalı demişlerdi. Her doktor farklı birşey söylüyor ve ben kendi doktorlarımın dediğine göre yorum yaptım