Kbraclkozdmr Bir soru sorcağım sizlere 🤦♀️ 7+1 Detim bu gün ve acaip bulantılarım var . Aynı zamanda çıkartabılıyorumda . Yanlız bugun ilk defa kan geldığını farkettim . Benim gibi yaşayan var mı normal mi ? 🤷♀️🤦♀️
Btlgnlty Kbraclkozdmr kusarken zorlandıysan ondan olabilir bende de olmuştu gittiğim hastanede acikdeki doktora da sordum olabilir dedi eğer sabaha kadar kusman devam ederse gel serum takalım demişti
Siluart Kbraclkozdmr Çok geçmiş olsun. Telâşlanma kimse benim kadar kan kusmamıştır 😊 doktora gittiğimde istifar etmekten yemek borusunun yandığını ve tahriş olup kanadığını söylemişti. Hatta bir kaç doktor aynısını söyledi. Zamanla geçiyor biraz sabır. 🙏🏻 Ve mideyi boş bırakma en azından 1-2 dilim ekmek mutlaka ye mideni bastır. Aç kalırsan çok daha kusarsın. Tekrar şifalar dilerim..
Kbraclkozdmr Btlgnlty bilğilerin için teşekkür ederim yarın gıdecgm doktora bnde bıraz korktum acıkcası o yuzden danısım dedm ☺
Kbraclkozdmr Siluart Cok tesekkur ederımm . Bnımde bogazım cok yanıyor muhtemelen dedıgınız gbı oluyorr normaldede gastrıt ım vardı oda tetıklıyor mehtemelenn🤷♀️
Siluart Kbraclkozdmr ALLAH acil şifalar versin. Gastrit çok zor bunu doktorunuza söyleyin ona göre ilaç ya da bir işlem yapar 🙂