261018 çok az belirti ile test yapıldı temaslı olduğumdan. Pozitif çıktı ve çok zor geçti ama geçti diyebilirim.. Gebeliğimin ilk haftalarıydı pek çok doktora gittim sonrasında. Hiç bir doktor net bir şey söylemiyor, bebeğe geçtiği veya geçmediği, geçenlerde zararın boyutunun ne olduğu yönünde.. Antikorlu doğan bebekler var ancak zararı da bence var.. Böyle söylüyorum diye endişelenmeyin.. Hamilelik öyle mükemmel bi sistem ki, belki de Allah en güzel şekilde koruyor bebeklerimizi❤️