Seda1208 geçtiğimiz hafta 2 devlet hastanesi gezdim doktorlar kesinlikle yapmıyoruz dedi…Üstelik çalışıyorum yapılması gerekiyor iş yerine göstericem dedim hayır yapmıyoruz negatife döndünüz eğer şikayet devam edecek dahiliyeye görüneceksiniz dedi iki dr da