deletedmom06 canım benim de 16. Haftadan beri geliyor o bazılarının erken gelirmiş bazılarının 6 Aydan sonra bazılarının da Doğuma kadar gelmezmiş korkulacak bir şey değil süt kanalları açıldığından geliyor doktorum süt üretimine geçildiğini korkulacak bir şey değil hatta vücutta hazırlıkların iyi gittiğini söylemişti ☺