37.haftadayız erken doğum riskim vardı 6 doz ciğer geliştirici olduk adalat kullanıyorduk artık bıraktık. Doğum yapmak istiyorum kavuşmak istiyorum artık varmı öneriniz doğumu nasıl bağlayabiliriz kasılma günde 15 kez oluyor sanırım yalancı kasılma ama nstde de 50 den yukarı çıkmıyor sancım :(