37 haftalık olan annişler benim iki ay öncesinde erken doğum riski vardı beni iki gün yatırdılar sonra 34 haftalık olduğumda yine çok şidetli sancılarla hastaneye gittim bebeğin kilosu az ve açılman yok dedi aşırı sancıdan beni yine iki gün yatırdılar serumlar haplar falan işte sancılarım giti ve 36 +2 den beri yine sancı çok fazla ve çok şidetli var 5 gündür resmen doğum sancısı çekiyorum ve her doktora gitiğimde açılma yok diyo ve şu anda bunu size yazarken bile sancı çekiyorum urfaya mardine Kızıltepe ye yani doktor doktor da geziyorum sancı için ama her seferinde açılma olmadığı için beni eve gönderiyolar benimde duyduğuma göre ada çayı açılma yapıyormuş sizin aranızda ada çayı içip faydasını gören varmı bana yardım edin lütfen açılma için ne yemeliyim ne yapmalıyım