Erkek bebek yelli olur derler. 8. Ayımdayım benim oğlusum beni mahvetti 🙈 yel girmedik yerim kalmadi. Ama bu başka sol kalçamda ve ayağımın üzerine hochicbir şekilde basamıyorum. Yürümem, hareketli olmam gereken zamanda bu cıktı birde 😖 herhangi eczaneden aldığım bir yakıyı kullansam bebeğime zarar verir mi acaba? Lütfen yardımcı olun.