Folikasit18 Tugbaslan3458 kesinlikle ama insan merak ediyor yoksa cinsiyet seçildiğinden değil. Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Belli olunca yaz mutlaka 😍
Tugbaslan3458 Folikasit18 yazicam erkek cikarsa her pipi farkli sekilde olabiliyomus dicem kiz olursa haklısın o pipi degilmis dicem canim 😁😁🙏🏻2 hafta sonra görüşmek üzere 🙏🏻🌸❤
Folikasit18 Fkkdkdkzkdlfl ya nasıl anlıyorlar çok küçük haftalar? Bize de ikili testte bugün Kız Yüksek ihmal dedi doktor 🙈
Fkkdkdkzkdlfl Folikasit18 doktorun tecrübesine bağlı bence canım baya bi baktı ultrason ile daha sonra vajinal ultrason ile baktı kesin erkek bu bebek dedi
Fatosveminigi https://imgyukle.com/i/5NSEct https://imgyukle.com/i/5NSR3c 9+2 günlük bu ultrasyonda cinsiyet tahmininiz var mı anlayan anneler? Umarım atabilmişimdir foto 😀
Tugbaslan3458 elifgurzlu nasil anladın canim erkek icime doğan hep erkek annesi olduğumu hissettim cok nadir kisiler kiz dedi sen nasıl anladın 🙏🏻❤🌸
elifgurzlu Tugbaslan3458 kuzum nub teorisine göre çıkıntı yukarı doğru ise erkek, pozisyonu veya çıkıntısı 30 dereceden aşağı sekildeyse kız oluyor 🙏🏼
Tugbaslan3458 Tugbaslan3458 2 hafta sonra nett belli sonuc soylicem dedi.doktorum yazarim sana icime dogan da hep erkek oldu hic kiz veya erkek olsun istemedim 🙏🏻🤲🏻❤