Selam kizlar. Bilmiyorum bunu buraya yazmam ne kadar onemliydi ama sadece icimi dokmek istedim. 20 yasindayim evlendikden tam 4 ay sonra hamile kaldim hersey cok guzel gidiyodu tabi ilk 5 ay mide bulanmasi kusma olmazsa olmaz , cok zordu basimi yataktan kaldiramiyodum bile . Tam hersey gectdi artik daha iyiyim derken 27 haftada hafif bir akintim oldugunu fark etdim su gibiydi doktoruma soylediyimde hemen hasteneye gelmemi istedi muaine etdi ve rahim agzimda ciddi kisalma oldugunu soyledi hemen tedavi yazdi ve yataktan hic kalkmamami soyledi cok riskliydi bi dahaki muainemde hersey dahada kotulesiyodu gitdikce kisaliyodu ve her an hersey ola bilirdi o kadar kotu bir durumki eminim benim gibi bunlari yasayanlar var . Pesser takildi ve doktor yine ayaga kalkmamami soyledi hatda dus bile alamiyodum yemeyimi bile yatakta yiyodum esimle yanliz yasiyodum annem uzakta kayinvalideminde esi hasta oldugu icin bana bakamiyodu koronadan dolayida yardimcida alamiyoduk . Anliyicaginiz yapa yanlizdim Bazen esim isden gelene kadar suzuzluktan dudagimin kuruyodu o kadar zorki ama tek bir isteyim vardi herseye raziydim bebeyimi saglikla kucagima almak her gun kectikce mutlu oluyodum her gectikce sanki dunyalar benim oluyodu . Uykusuz geceler , agrilar her an bisey olacak korkusu tek careyiyapa yanliz aglayarak Allaha dua etmekde buluyodum cunki tek care o kadar icten dua etdimki bazen dua etdikden sora bogazim kuruyodu .birde korkak biriyim herseyden ehvam yaparim acaba bisey olurmi diye piskolojim o kadar bozulmusduki aglamaktan yorulmusdum . Birde insanlarin ay ben 4 kilo dogurdum ben 3 kilo dogurdum sozleri ben saglikli hamilelik yasadim sozleri Kayinvalidemin elalem tasin ustunde doguruyo sozleri sanki ben istemisdim basima bunlarin gelmesini. Ama suan artik son haftamdayim ve doktor gezmeme islerimi yapmama izin verdi bebegimin gelmesini bekliyorum bunu yazmak istememde sebeb Allah isterse hersey olur sadece ona dua edin ondan isteyin ondan baska hersey ama hersey bos . Eminim aranizda benim durumumda olanlar var korkmayin sadece dua edin . Banada saglikla bebeyimi kucagima almam icin dua edin