Arkadaşlar ben 2li taramayi kacirdım 3lu tarama icinde 1 haftam var doktora 4 aylikken gitmiştim doktor sordu 2li 3lu tarama yaptin mi diye hayir dedim yapamadim neyse internetten baktim hayla 1 hafta bi surem var yaptiricam hangi bölume randevu almam gerekiyo ve istanbulda hangi devlet hastaneleri yapiyo gaziosmanpaşada oturuyorum bu arada