Kızlar hamileliğimin basında gözümü uykudan açamazdım. 4.aydan Sonra geçti şimdi 32 haftalığım ve bu hafta yine aynısı oluyor. Tv izlerken otururken telefona bakarken akşamları çay içerken bile uykum Geliyor . Erkende uyusam bile uykusuz gibiyim hep. Sizde de öyle oluyor mu bu aralar🙂