Yedek Ben sorduğumda ziyaretçi yasak 1 kişi refakat edebilir demişlerdi ama geçen doğumhane katı kalabalıktı 5-6kişi gelen bile vardı bende merak ediyorum
Mineee123 Yedek tamam canım çok teşekkür ederim nasıl olacak acaba benim doğuma daha var ama merak ettim
Yedek Mineee123 şuan virüs arttı ama nst katı doğumhanenin yanında olduğu için gittikçe görüyorum ben odalar kalabalık oluyo çok dikkat edilmiyo galiba bakalım nasıl olucak sen hangi doktora gidiyorsun
Mineee123 Yedek nereida hocaya gidiyorum sen hangi doktora gidiyorsun ya bir şey soracağım ben haftaya nts gireceğim 32. Haftalıkken giriliyor sanırım eşim girebiliyor mu yanımda bir de ne kadar sürüyor
Yedek Mineee123 ben Mesut beye gidiyorum ilk 33haftada girdim nst ücreti 30tl eşini içeri almıyorlar çünkü yanında başka biri daha nst ye girebiliyo o yüzden erkeklerin girmesi yasak