Ay415161 Kızlar merhaba bugün embriyo transferimden sonra 9. Günüm kanda değerim 40,62 pozitif çıktı sizce iyi mi ?
melikeuyanik Ay415161 iyi canım benimde ilk değerim 46 ydı haftaya bugün doğurucam inşallah darısı başına 🙏🏻 Doktor değerin yükselip yükselmediğini kontrol edicektir
Deletedmom355 Ay415161 bnmde ilk denemem tuttu şükür 10. Gün kanda 99,1 çıkmıştı 🙈 şimdi 15 haftalık olduk ❤️❤️
Aknkbr Ay415161 güzel hayırlı olsun bende ilk denemede hamile kaldım 2. Testin de inşallah 2 kat artar 🤗
melikeuyanik Amour evet tansiyonum yüksek olduğu ve kan sulandırıcı iğne kullandığım için sezaryen olucam kısmetse