Alyak1 ben yaptim suni sanci ile ama tabi hastane onemli ben devlette yaptim ntsye bagliyorla sizi hic ilgilenmiyorlar yani benim yaptigim hastane oyle sanci giritor bi irkiliyorsunuz snr rahatliyorsunuz
ama hani iyi bi devlet sizi ntsye baglamicak bi yer yani yada ozelde yapcaksaniz sizi bol bol yurutuyorlar banyo yaptiriyorlar o zmaan sanci cok aci degil yatarken zor pilates topu da veriyorlar bana hic bisey vermediler tuvalete bile gitmeme izin vermiyorlardi telefonu da elimden aldilar aklinizda bulunsun tabiki devlette yapabilirsiniz bisey diyemem madii yonden ozel zorlayabilr ama sizi ntsye baglayip ilgilenmiyorlar ya ona asla izin vermeyin sokun atin ntsyi bilerek yapiyorlar arada baglasinlar beb yurucem diyin
he surec soyle ilerliyor suniyi bagliyorlae bi kac saat snr suyunuzu patlatiyorlar acilmaya bakiyorlar ama dedigim gibi surekli yatarak sizi ntsye baglamalarina izin vermeyib cok zor o zaman