syma3434 Merhaba 7+3deyim kalp atışlarimızı duyduk çok şükür. Bulantı için önerisi olan varmı? ? Doktor ilaç dedi ama ilaç kullanmak istemiyorumm
Cekuli syma3434 tuzlu krakerler de çok güzel bastırıyor bence çalışmıyorsan kullanma ilaç insan evdeyken düşüyor kalkıyor atlatıyor 😂 azalacak birkaç haftay zaten
esrmhmt Tatlı ye ondan dolayı değil, ben koşa koşa gidip leblebi yediğimi biliyorum kusmayım diye 🙂 çubuk kraker bu tarz şeyler iyi geliyor✋