Canım normalde 160 çıkması gerekirdi benimde 175 çıktı dahiliyeye yönlendirdi oda 5 günlük bir diyet verdi bana birde şeker ölçme Makinesi aldırdı sabah öğle akşam diyete uydum ama açlıktan ölüyorsun yani söyleyeyim 2 kişilik yiyorsun ya hep bir anda herşeyi kesmek fena yaptı beni neysee yedikten 1 saat sonra ölçüm yaptım hepsi normal çıktı hatta baya düşük çıkan bile oldu. 140’a kadar normal sayılıyor bana 141 çıkarsa ekstra ne yediysen yaz demişti. 170-180 çıkarsa eğer mutlaka gel demişti ama çıkmadı çok şükür. 5 gün sonra kontrole gittim normal her şey Doğuma kadar devam et dedi ama ben etmiyorum arada yine kontrol amaçlı ölçüm yapıyorum her şeyi yememe rağmen diyet yaptığım gibi çıkıyor ölçümlerim çok şükür. Hatta kendi kadın Doğum doktorum bile düşükleri görünce arada takviye ye bir şeyler bunlar olmaz böyle demişti. Sende bi kontrol amaçlı git aklında kalmasın benim hep normal çıktı ama bünyelerimiz farklı sonuçta kötüye giderse bebekte sağlık sorunları çıkabiliyor çünkü canım. Baya uzun oldu kusura bakma🤩