Allah hepinizi sağlıklı bi şekilde yavrularınıza kavuştursun öncelikle 🌸 Hamileliğimin başından beri normal doğum isteyen biriydim ve kontrollerde de herhangi bi mani yoktu normal olmaması için. Burda post açmıştım doğuramıyorum totemi diye ve o gece sabah 5.45 de suyum geldi. Kabus görüyodum eşim uyandırdı, yatakta doğrulurken şortuma kadar ıslandım anladım suyumdu ama eşim paniklemesin uykusunu alsın diye altıma kaçırdım galiba dedim 😅 sonra takip ettim başka gelicek mi diye evet gelmeye devam ediyodu. 6.30 gibi doktorumu arayıp bilgilendirdim ama evde kalmak istediğimi söyledim o da tamam dedi, sürekli iletişim halindeydik. Sancılarım vardı 100ü görüyodum ama güçlü hissetmiyodum. Akşam oldu artık eşim baya sabırsızlandı 9 gibi hastaneye geldik yatış yaptık ama ben hala normal doğum yapıcam diye düşünüyorum 🙃 sonra ebem alttan muayene etti ve hiç açılman yok işimiz uzun dedi. Doktorum geldikten sonra suni almama karar verdik en azından deneyelim dedi. Akşam 10’dan sabah 6’ya kadar suni sancı çektim. Bana kalırsa suni evet can yakıyo ama asla karşılanamıcak bi acı değil. O yüzden suni den korkmayın. Her sancım geldiğinde derin nefes alıp çömeldim sonra yavaşça nefesimi verirken kalktım. Plates topunda zıplayıp dairesel hareketler yapmak da rahatlatıyo. Ama sancı gelince kesinlikle yatarak karşılamayın daha ağrılı oluyo. Sabah doktorum geldi ve sezaryene karar verdik. Açıkçası modum düşmüştü ama ikimizi de tehlikeye atamazdım. Doğuma aldılar ve ne olduğunu anlamadan bebeğimi çıkardılar cidden çok kısa sürdü hiç bişey hissetmedim. Asıl korkulu rüya olan ameliyattan sonrasına gelelim. Bana sondayı uyuştuktan sonra takmışlardı bişey hissetmedim bu arada. Beni odaya aldıktan bikaç saat sonra kontrolde karnıma bastırmaya gelmişti sıra ki burda okuduklarımdan dolayı çok korkuyodum. Yemin ediyorum bakın millet ya çıt kırıldım ya da abartmayı seviyolar. Kısa süren ve abartıldığı kadar acılı olmayan bi işlem şok oldum yani. Sıra yürümeye gelmişti onun da hakkında iyi şeyler duymamıştım. Sadece yataktan kalkarken biraz zorluyo evet ama yürüdükçe kendime geldim. Hemşire 1 tur attırıp odama götürmek istedi ben tek yürürüm siz gidin dedim ve düzenli bi şekilde yürüyorum gayet iyiyim. Sezaryen öcü değilmiş arkadaşlar. Şuan bebeğim yanımda o kokusunu yumuşaklığını hissediyorum ya herşeye değer. Allahım hepinize hakkınızda hayırlı doğum hangisiyse onu nasip etsin 💜 sormak istediğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz