Zhrnc kız deyip yanılanı anlıyorum da erkek deyip kız olması 😳😳pipi nereye kaçıyo bence doktorun uzmanlığıyla alaka 😌sırf cinsiyet için değil ama 4 doktora peş peşe gittim en sonda prof baktı hepsinde de erkek denildi rabbim herkesin gönlüne göre versin canım