Kızlar oğluşum olucak ilk isim olarak Halit ismini düşünüyoruz eşimin babası vefat etmiş ve hiçbir toruna koyulmamış rica etti hoşuna giderse koyalımmı yanınada sen istediğin ismi ekle diye Halit ismini seviyorum zaten anlamı falanda güzel yanına ne uyar ben efe ,eren düşündüm ama başka tavsiyeleriniz varsa alırım yorumları