BusraSokmen Merhaba güzel anneler. 22. Haftadayım fakat hala bebeğimize isim bulamadık. Önerilerinizi bekliyorum 👋🌸
annecikk_ BusraSokmen Ben mirac koyucam hayirlisiyla💜 Kuzey ezel deniz yigit mert ali burak bugra samet
Busegul35 Bi oğlum var Ahmet tuğra Bir oğlum daha olucak rabbım nasip ederse Aras Buğra koymayı düşünüyoruz inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️❤️
Sedaca BusraSokmen ilk oğlumun adı Rüzgar Eymen, hamıleyım nasıpse bunun adı da Toprak Ege olacak.. Arel Aren Efe Mirza Bulut Kuzey Deniz
melikeuyanik BusraSokmen oğluma güven arif adını koyucaz kısmetse 😍 göktuğ isminide çok severim ama küçüklüğümden beri güven ismini koyucam oğlum olursa derdim
Bircanderin Kivanc ,Aslan ve Batin arasinda gidip geliyoruz biz de 22+4 olduk ama hala karar veremedik 🤷♀️🤷♀️
kerimannesi BusraSokmen hafta larımız Aynı ben de Kerim Talha düşünüyorum Benim de oğlum olacak Ama eşimi ikna edemiyorum😏