Aminee canım, oğlum şuan 3yasinda nerdeyse, çok şükür bir sorun olmadı. Yanlış hatırlamıyorsam 3aylikken çocuk cerrahisine götürdük kontrole ultrasonla baktı eliyle muayene etti 1yasina kadar kendiliğinden geçer fıtıklasirsa geçmezse ameliyat gerekiyor dedi ama çok şükür zamanla sıvı azaldı ve bitti şuan testisleri normal önceden bir testisi daha büyüktü balon gibiydi.