selam anneler anne adayları benim hikayem biraz degişik oldu 39 haftamda kontrele gittim nst bagladilar ne sanci ne kasılma hiç birşey yok doktorum inşallah bu hafta dogurursun yoksa sezeryana alıcam dedi açikcasi normal dogumdan korkuyodum suni sancı dayanamam diyodum eve geldim belden asagisi tutmuyo yuruyemiyorum bildiginiz duvarlara tutunarak lavaboya gidiyorum😂 yattim ertesi gün sabah 7 de adet sancisi girdi ben gün sancisi diye önemsemedim rahatlikla yuruyorum evimi temizledim dus aldim 4den sanra çogaldı kasik agrim aksam 9 a kadar zor dayandim eşim zorla hastaneye götürdu ben daha diyorum evde cekicem sancimi suyum gelmedi kanamam yok hastaneye gittigimde alttan muanem oldu 6 cm ben sok oldum hemen yatiş yapildi nts ye baglandı artik dayanamiyorum doktor geldi ve muanemi yapti ve ıkınma sezeryana alıcam dedi 10cm acilmam var ve sezeryan sacma geldi bana ve dayanamayip ikindim ve cocugumun basi geldi kontrol icin geldiginde doktor şok oldu 😂hemen çatala aldi ve 23.40 ogluma kavuştum cocugumda sıkintı var diye yogum bakima alindi beni odaya sabah yavrumu getirdiler kokusunu icime cektim size tavsiyem normal dogumdan korkmayin suyunuz kanamaniz yoksa evde cekin sancinizi biraz uzun olun hakkinizi helal edin