Beyaban Merhaba normal dogum yapalı 9. Günüm bugün alttan dikişim var ama halen sızlaması agrısı geçmedi nasıl hızlı bi iyileşme olabilir fikri olan var mı acaba
Mirayina Beyaban bir şey sorabilir miyim ben günüm yaklaştıkça korkmaya başladım doğumdan. Normal doğum görünüyor suan. Sizi doğumda en çok zorlayan ne oldu acaba
Busra_34 Beyaban 20 günde iyileşmişti benimkiler de çok yeni daha sizin dikişleriniz de rabbim şifa versin 🌼
Beyaban Balkuzu01 biraz normal dogumda sıkıntı yaşadım ben dikiş atarken uyuttular beni o yüzden bilmiyorum :)
Balkuzu01 Beyaban uyutmayi siz mi istiyosunuz bende dikişten çok korkuyorum hissetmekten yani ne yapacam bilmem
Beyaban minnakmina aynen banada öyle söyledi ama şuan ayrı şehirdeyim kendi evim başka yerde giderken sıkıntı yaşıcam ondan korkuyorum
Beyaban Balkuzu01 yok ben o an onu bile düşünmedim aklımada gelmedi açıkcası kızıma bakıyodum doktor söyledi çok yoruldun bayıltalım öyle atalım dikişi dedi bende tamam dedim
Beyaban Mirayina son anda çok gücsüz kaldım ıkınmayı dogru zamanda yaparsan bi sıkıntı yaşamazsın ben yoruldum biraz bu konuda :) ama şükür ki bebiş dogdugu an ne acı kalıyo ne bişe hiç bişe hissetmiyosunuz o kadar çektigin acı bıcak gibi kesiliyo