Ayse0149 Kızlar 32 haftalık oldum bebeğim 1900 kilosu boyu 47 sizce normal mi geriden mi geliyorum ve 15 kilo almışım çokmu aldım
HilalG Ayse0149 Benim 1670 di 33 de 1920 36 haftaya girdik ama doktor 35 uyumlu dedi 2400 g şuan normal bence 😊
Zeze20 Ayse0149 Benim 33 haftada 2150 klioydu. Şimdi 35 hafta olduk çok şükür. Böyle giderse doğuma 4,5 kilo olur dedi doktor. Şaka yaptı ama öyle olmaz değil mi? 😕
Zeze20 Bide ben fazla kilo almadım her hamile gibi. 5,6 kilo var yada yok. Vücudumda hiç belirti yok neredeyse hamilelikle ilgili. Ne yediysem bebeğe gitmiş, bide şeker tüketmiyorum gebeliğin başından beri. Mide bulantısı yapıyor bende o yüzden