Gulzar98 Selam kizlar 2 test yapdirdim bebeyiminde 2 kord damar olduqunu söylediler normalda 3 olmasi gerekmiş.şimdi nipt testi yapdirdim cevabi 4 haftaya çikcakmiş aranizda böyle durumla karşilaşan varmi?
Zeynepli1234 Gulzar98 benimde kızımında 2 damarı var test istemedi doktorum şuan 40+3 oldum gelişim geriliği olmadı hatta kilosu fazla daha fazla almasın diye aç geziyorum resmen
Gulzar98 Amour siz hansi şeherdensiz? Hekiminiz kim idi🙈 çox qorxutdular meni her şey normal olsa bele uşaqin çekisi az ola bilermiş
Amour Gulzar98 he amma onu dryimki usagin çekisi az oldu.eslinde kilosu yaxsi idi doģylduģu hefteye gore.ama bizim bu mehelle arvadlarini bilmirsen baxan kimi aaa ne ariqdi demekdrm basqa hec ne bilmirler Ozel kilinikayfi International Medical Center1. Zulfiyye muradova
Gulzar98 Zeynepli1234 cevabiniz için çok teşekkür ederim rahatladim şuan. Peki 2 test yapdirmişmiydiniz? Ense kalinligi ne kadardi?
Zeynepli1234 Gulzar98 evet canım yaptırdım ense kalınlığı güzel demişti doktorum ne kadar olduğunu sormadım açıkçası